لباس فرم و تاریخچه آن

نقطه اشتراک جوزف استالین با دختران مدرسه ای چیست؟ هردوی آنها از نوعی لباس فرم استفاده میکردند تا بجای استایل زیبا انرژی ذهنی خود را بر اهداف بزرگتری متمرکز سازند. اخیرا استفاده از لباس مانتو فرم میان بانوان شاغل بسیار رایج شده است. علاوه بر این وجود لباس یک دست میان کارکنان در یک شرکت نشان دهنده هماهنگی و انسجام بیشتر است.
به دلیل پیامد های منفی فشن بر محیط یک نظریه وجود دارد که تمامی مردم بهتر است از یونیفرم استفاده کنند و تلاشهای ناموفق بسیاری در این زمینه صورت گرفته است. مدرن ترین لباس فرم معمولا توسط ارگان های نظامی مانند پلیس و ارتش پوشیده می شوند. در مدارس و زندان ها هم از فرم استفاده میشود.

پیشینه لباس فرم

کورت لیوریز: اولین لباس فرم کاری لباس های یک شکل خدمتکاران بوده است که در ابتدای عصر مدرن استفاده می شده است. استفاده از لباس یک دست برای خدمتکارها به این خاطر بوده که بتوان از لباس آنها براحتی خانواده ای که برای آن کار میکنند را شناخت.

اولین یونیفرم کاری

علاوه بر خدمتکارها برخیافراد با سایر حرفه ها هم در قرن ۱۶ شروع به پوشیدن یونیفرم کردند از جمله پستچی ها و معدنچی ها.

کارمندان شهری

پیدایش لباس فرم برای تمامی کارمندان به آلمان در سال ۱۷۸۵ برمیگردد. در طی این زمان پادشاه پروسی فردریک دوم همه خدمتکاران را به استفاده از یونیفرم واداشت. از ابتدای قرن بیستم استفاده از لباس یک دست بیشتر برای شناسایی اعضای یک شرکت استفاده میشود تا نمایش درجه کاری. امروزه استفاده از لباس فرم برای بازاریابی و نیز بهبود وجهه شرکت های تجاری استفاده میشوند.

مانتو فرم

اگر به دنبال تهیه مانتو فرم باکیفیت و در عین حال زیبا و مدرن هستید ایندوفرم انتخابی هوشمندانه برای نمایش درخور وجهه کاری شماست. شرکت ایندو در پیشینه درخشان خود سابقه همکاری با شرکت های بزرگی همچون پرداخت الکترونیکی سامان٬ فروشگاه های زنجیره ای شهروند و بیمارستان شهید رجایی را دارد.

 

 

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید