همه ما می‌دانیم که در روزهای گرم سال باید از پارچه های سبک استفاده کنیم. استفاده از منسوجات با ضخامت مناسب، به پوست ما این اجازه را می‌دهد که راحت‌تر تنفس کند. برخی از پارچه‌ها، با عایق بندی ما در برابر شرایط آب و هوایی و ... به ما، در ذخیره بهتر گرما کمک می‌کنند.

رنگ‌های تیره، گرما را از منابع نوری قوی، بسیار بهتر از رنگهای روشن جذب می‌کنند. بنابراین، بسیار منطقی است که در طول تابستان، از رنگ‌های تیره استفاده نکنید. برعکس، استفاده از سایه‌های تیره در زمستان، می تواند بسیار مناسب باشد. تا جایی که هر تابش نور آفتاب می‌تواند، شما را راحت‌تر گرم کند. در مقابل، رنگ‌های روشن پارچه، به ویژه سفید، نور خورشید را به شدت منعکس می‌کنند.

تا آنجا که پوست بدن زیر آنها خوب و خنک می‌ماند. برای انتخاب نوع لباس کارمندان خود می‌توانید از راهنمایی‌های گروه ایندوفرم، به عنوان بزرگترین طراح و تولید کننده لباس فرم و مجلسی زنانه، استفاده کنید و مناسب ترین پوشش را برای کارمندان شرکت انتخاب کنید.

 

ایندو، فروش انواع مانتو فرم، مانتو سازمانی و یونیفرم اداری

طراحی مانتو اداری


 

ارتباط رنگ لباس با فصل‌

بیایید با برخی از تئوری‌های اساسی رنگ شروع کنیم. اگر شما در تحلیل رنگ، نسبتا تازه کار هستید، از همین ابتدا باید به شما بگوییم که، بیشتر سیستم‌های رنگی، از چهار فصل اصلی تکامل یافته‌اند.

هر رنگی که ما می‌بینیم، یا گرم است و یا سرد و یا ترکیبی از این دو. بسیاری از مردم دوست دارند هنگام گردش و شرکت در جلسات کاری و یا میهمانی‌ها، مورد توجه قرار بگیرند. به خصوص، هنگام پوشیدن یک مانتو فرم، برای شرکت در یک جلسه مهم کاری. شما چطور؟ اگر چنین است، شما با خواندن این مقاله، راه مناسب را برای انتخاب رنگ مانتو فرم خود در فصول مختلف، پیدا خواهید کرد.

در این نوشتار، می‌خواهیم در خصوص این مطلب صحبت کنیم که، در هر زمان از سال، بهتر است کدام رنگ را برای مانتو فرم خود انتخاب کنید. موضوع رنگ‌های وابسته به فصل، بسیار مهم است. همانطور که می‌دانید، اکثریت مردم، حتی کوچکترین تصوری از اینکه کدام رنگ‌های فصلی را برای مانتو فرم خود انتخاب کنند، ندارند. اینجاست که باید بگوییم، کاش ما هم مثل بچه‌ها بودیم و به انتخاب رنگ‌ها بیشتر اهمیت می‌دادیم.

هر رنگی که می‌پوشید، با شخصیت شما هماهنگی و تضاد دارد. بسته به فصل فعلی، یک رنگ ممکن است مناسب شخصیت شما به نظر برسد. در حالی‌که، رنگ دیگری، اصلا شایسته شما نباشد. بیاید این موضوع را بیشتر بررسی کنیم و مطالب بیشتری در خصوص رنگ‌های فصلی، یاد بگیریم.

 

مانتو سازمانی

 

رنگ‌های فصلی چیست؟

 این موضوع خیلی ساده است. رنگ‌های فصلی، آن‌هایی هستند که، به خوبی با فصل فعلی متناسبند. انتخاب نوع رنگ، با توجه به فصلی که در آن هستید، بسیار مهم است. به عنوان مثال، به فصل پاییز نگاه کنید. رنگ‌هایی که در این زمان از سال در طبیعت می‌بینید، قهوه‌ای، نارنجی، قرمز و زیتونی است. اما چرا ما این رنگ‌ها را با پاییز مرتبط می‌دانیم. در پاسخ به این سوال باید گفت که، ما به این رنگ‌ها عادت کرده‌ایم. اگر بخواهیم بهتر بگوییم، ما عادت کرده‌ایم در این زمان از سال، ترکیبی از این رنگ‌ها را ببینیم. دیدن برگ‌های نارنجی و قرمز روی زمین قهوه‌ای، یادآور آغاز پاییز زیباست.

 در مورد لباس و به طور کلی صنعت مد نیز، همین مورد صدق می‌کند. می‌توان رنگ مانتو فرم را هم، مطابق با تغییرات فصلی و تغییر در رنگ‌های محیطی عوض کرد. انتخاب رنگ لباس، تا اندازه‌ای با نوع فصل در ارتباط است. که تا می توان گفت که رنگ شاخ و برگ درختان به ما می‌گویند که در هر فصلی چه رنگی بپوشیم بهار با زرد و سبز روشن، تابستان با رنگ سبز، پاییز با قرمز و زمستان با ته رنگ‌های آبی تیره، مرتبط هستند. رنگ برگ‌ها در هر فصل می‌تواند، کلید درک ترجیحات رنگ فصلی در لباس و مد باشند.

یک سوال متداولی که همواره مطرح می‌شود این است که، کدام رنگ‌ها را باید در فصول مختلف بپوشید. باید بگوییم که، انتخاب رنگ کار آسانی نیست. اما اگر از ترکیب رنگ‌هایی که در طبیعت یافت می‌شود استفاده کنید، به شما در انتخاب رنگ کمک بسیار زیادی می‌شود. البته باید گفت، هنوز هم ویژگی‌ها و تنظیمات بدن یک مرد و یک زن، مهم‌ترین عواملی هستند که، تعیین می‌کنند کدام رنگ لباس بیشتر با او تناسب دارد.

 مانتو اداری

رنگ مانتو فرم در فصل بهار

 رنگ‌های فصل بهاری، سفید، صورتی‌های روشن، رنگ‌های آبی، سبز نعنایی و اسطوخودوس است. انتخاب هر کدام از این رنگ‌ها، برای هر فردی حتی برای مردان هم می‌تواند خارق العاده به نظر برسد.

 بهار را فصل تولد دوباره می‌دانند. در طبیعت رنگ‌های فراوانی وجود دارد که تنوع و کنتراست های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. گاهی این انتخاب ها دشوار می‌شود. اما رنگ‌هایی که ما به آنها اشاره کردیم، می‌توانند به عنوان اولین انتخاب رنگ مانتو فرم باشند. رنگ‌های روشن و گرم، در این فصل نمونه‌های بسیار خوبی برای رنگ مانتو فرم می‌توانند باشند.

حالا که شما می‌خواهید برای سبک اداری، رنگ مناسب را انتخاب کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که با یک مانتو فرم روشن، به محل کار خود بروید. اگر امکان این وجود ندارد که رنگ مانتوی خود را تغییر دهید و حتما باید از رنگ‌های تکراری مشکی، سرمه‌ای و خاکستری استفاده کنید، می‌توانید با استفاده از یک شال روشن با طرح گل و یا یک کفش با رنگ روشن، خودتان و دیگران را به حال و هوای بهاری برسانید.

 لباس فرم

رنگ مانتو فرم تابستانی

رنگ‌های روشن و پر رنگ، در فصل تابستان بسیار مورد پسند هستند. در طول تابستان، به نظر می‌رسد که خورشید تقریبا هرگز غروب نمی‌کند. این مورد، به افراد زمان زیادی می‌دهد تا در طول روز از فضای باز لذت ببرند. لباس‌های رنگ روشن در این فصل، گزینه مناسبی به نظر می‌رسند.

خورشید باعث درخشش بیشتر این رنگ‌ها می‌شود. این درخشش رنگ، باعث می‌شود که شما انرژی و نشاط بیشتری داشته باشید. بهتر است در این فصل، از پارچه‌های سنگین و با رنگ‌های تیره برای مانتو فرم خود استفاده نکنید. این کار مثل این است که، شما در سونا نشسته‌اید و باعث می‌شود که شدیدا عرق کنید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که، مانتویی بپوشید که پوشیدن آن در شرایط گرم، آسان و راحت باشد. نه فقط نازک، بلکه منسوجات روشن و سبک را انتخاب کنید.

معمولا در بسیاری از مواقع شما مجبورید که از همان مانتو‌های تیره رنگ خود در فصل تابستان استفاده کنید و هیچ گونه انتخابی در نوع پارچه و رنگ آن ندارید. در چنین شرایطی که حق انتخاب رنگ لباس را ندارید چه می‌کنید؟ پیشنهاد ما این است که، به همان قاعده‌ای که در رنگ مانتو فرم بهاری وجود دارد عمل کنید. یک مانتو خاکستری روشن مایل به بژ، با یک شال سفید یا زرد لیمویی را، حتما امتحان کنید. مانتو سرمه‌ای با یک شال آبی آسمانی هم، یک انتخاب عالی است.

به طور کلی سعی کنید، در روزهای گرم تابستان به رنگهای روشن بچسبید. مخصوصا هنگامی که، صحبت از شلوار و مانتو فرم می‌شود، شما باید رنگ‌های مختلف را با هم ترکیب کنید تا بهتر بتوانید جلوه تابستان را نمایش دهید. اگر انتخاب شما اینگونه باشد، مطمئن باشید هم خودتان و هم اطرافیان تان از آن لذت خواهید برد.

 طراحی مانتو فرم

رنگ های پاییزی مانتو فرم

با نزدیک شدن به فصل پاییز و پایان تابستان، سبک های مد و لباس به نوبه خود تغییر می‌کنند. همانطور که قبلا هم بحث شد، برگ‌های افتاده در پاییز، به عنوان رنگ غالب لباس فصلی برای پوشیدن در نظر گرفته می‌شوند. این رنگ‌ها شامل قهوه‌ای تیره، قرمز با سایه‌ها و رنگ‌های مختلف و نارنجی هستند.

به طور کلی با کاهش دما، مقادیر رنگی که مردم می‌پوشند نیز کاهش می‌یابد. به عبارت دیگر، افراد تمایل دارند رنگ‌های تیره را انتخاب کنند تا متناسب با هوای سرد باشد. نکته جالب اینجاست که، بسیاری از افراد این کار را ناخودآگاه انجام می‌دهند. مطمئنا شما هم این کار را می‌کنید. اما چرا؟ پاسخ بسیار ساده است. به محض این که مغز ما متوجه می‌شود که نور خورشید کمتری دریافت می‌کند، دچار نوعی افسردگی زمستانی می‌شود. این حال بر خلق و خو شما، تاثیر جدی می‌گذارد.

ما به عنوان یک انسان، تمایل داریم لباس‌هایی بپوشیم که، ما را با محیط اطرافمان ترکیب کند و از جلب توجه بیش از حد جلوگیری کند. این شرایط از پاییز شروع می‌شود و با پایان زمستان خاتمه می‌یابد. ناگهان رنگ‌هایی مانند شرابی، قهوه‌ای تیره و مشکی، در خیابان‌ها و ادارات ظاهر می‌شوند. مانتوهای فرم شما که قبلاً رنگ روشن داشتند، با رنگ‌های سیاه یا خاکستری تعویض می‌شوند. با شروع فصل پاییز، باید به مانتو‌های قهوه‌ای، چکمه‌های برنزی، روسری‌های خردلی و ... سلام کنید.

 

مانتو سازمانی جدید

 رنگهای لباس برای زمستان

در فصل زمستان چه رنگ هایی را در محیط بیرون پیدا می‌کنید؟ خوب مطمئنا پاسخ شما رنگ‌های تیره و غم انگیز است. البته اگر بیرون برفی باشد، سفید هم جزء رنگ های زمستانی ست. رنگ مانتو فرم، اگر مشکی،  خاکستری تیره، قهوه ای تیره یا آبی تیره باشد، به دلیل جذب گرمای بیشتر، معمولا مناسب فصل زمستان هستند. البته پیشنهاد ما این است که، در قسمت‌هایی از لباس، از رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنید و یا اینکه شال و چکمه‌های شما، رنگ روشن داشته باشند. این‌ کار، برای تلطیف روحیه شما هم بسیار مهم است و می‌تواند فضای غم بار زمستان را، تا اندازه‌ای خنثی کند.

به عنوان مثال، اگر رنگ مانتو فرم شما آبی تیره است، می‌توانید در قسمت‌هایی از لباس، از آبی روشن و یا رنگ زرد استفاده کنید یا اگر می‌خواهید ظاهر جسور‌تری داشته باشید، می‌توانید رنگ مکمل آبی که همان آبی فیروزه‌ای است را امتحان کنید. همان‌طور که گفتیم، یکی دیگر از مزایای لباس‌های تیره در فصل زمستان، این است که نور بیشتری جذب می‌کند و باعث می‌شود در روزهای سرد زمستانی، احساس گرمای بیشتری کنید.

 

پیج اینستاگرام ایندوفرم

 

تغییر فصل، رنگ لباس را تغییر می‌دهد. حالا دیگر همه شما می‌دانید که چرا رنگ لباس برای هر فصل متفاوت است. لباس پوشیدن متناسب با فصل، می‌تواند شما را پر انرژی‌تر نشان دهد. رنگ لباس برای دماهای پایین، تیره‌تر از رنگ لباس برای دماهای بالا‌ست. بسیاری از تولیدی‌های لباس، با توجه به این موضوع و استفاده از نظرات ارزشمند مشتری‌های خود، رنگ مناسب لباس را انتخاب می‌کنند.

ایندوفرم، به عنوان بزرگترین طراح و تولید کننده لباس فرم و مجلسی زنانه اینجاست تا راهکارهایی را برای یک انتخاب درست و جذاب در اختیار شما قرار دهد. اگر به کارشناسان زبده‌ی مجموعه‌ی ما اعتماد کنید، مطمئن باشید که نتیجه نهایی شما را شگفت زده خواهد کرد.

 

تولید کننده مانتو فرم

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید