امروزه یکی از دغدغه های مهم کارمندان خانم انتخاب بهترین مانتو شلوار اداری می باشد، چرا که هم راحتی در آن فرم اداری برای ساعات طولانی از اهمیت بالایی برخوردار است و هم از لحاظ زیبایی شناختی، پوشش رسمی باید آراسته و بسیار شیک به نظر برسد.

برای رفع این دغدغه شاید به صورت حضوری و یا مجازی جستجو های زیاد و بررسی های متعددی را انجام داده باشید اما نتیجه ی مطلوب حاصل نگردیده باشد، دراین مقاله می خواهیم به معرفی ویژگی های برترین مانتو شلوار اداری و برند های محبوب این حیطه بپردازیم تا کمک کرده باشیم امکان انتخاب و خرید بهترین فرم اداری فراهم شود.

 

بهترین مانتو شلوار اداری باید دارای چه ویژگی هایی باشد

برای خرید مانتو شلوار فرم باید ویژگی هایی را مد نظر قرار دهید تا علاوه بر زیبایی و ظاهری آراسته، کیفیت و دوام محصول نیز قابل قبول باشد. در ادامه به بررسی این ویژگی ها می پردازیم.

  • کیفیت و جنس پارچه

جنس پارچه ی مانتوی فرم به دلیل استفاده ی روزانه و شستشو های مداوم باید از کیفیت و مرغوبیت کافی برخوردار باشد، که هم ظاهر  لباس درست به صورت روز اول حفظ شود و هم از لحاظ اقتصادی، مقرون به صرفه باشد.

از این رو بهتر است که فرم هایی را انتخاب کنید که از جنس پارچه های نخی باشد که اندکی قابلیت کشسانی دارند؛ زیرا علاوه بر راحتی، بوی نا مطبوع تعریق را به خود جذب نمی کنند. البته شما باید با توجه به فرمی که در نظر دارید نسبت به انتخاب جنس اقدام کنید، اما همواره کیفیت را نیز مد نظر داشته باشید، تا بهترین خرید صورت گیرد.

بیشتر بخوانید؛ انواع پارچه زمستانی برای مانتو

 

  • کیفیت دوخت

از جمله جزئیاتی که در هر نوع لباسی بسیار در معرض دید قرار دارد، می توان به دوخت و تمیز بودن آن اشاره کرد. نوع دوخت نه تنها در زیبایی ظاهری تاثیر گذار است، بلکه دوخت نا منظم در دوام و ماندگاری فرم اداری نیز نقش مهمی را ایفا می کند.

 

  • قد مانتو

در هنگام خرید مانتو اداری باید قد محصول را در نظر داشته باشید. اگر قصد دارید به صورت غیر حضوری و اینترنتی فرم خود را سفارش دهید، به جزئیات و ویژگی های درج شده توجه کنید. ضمنا بهتر است قد مانتو را با توجه به فرم بدنی خود انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر قد کوتاهی دارید، بهترین انتخاب برای شما مانتوهایی با برش هایی عمودی می باشد.

 

  • سایز فرم اداری

راحت بودن لباس یکی از اولویت های بانوان در محیط کار می باشد. بنابراین در هنگام انتخاب و خرید مانتو شلوار اداری به سایز آن توجه کنید؛ زیرا در صورت انتخاب سایز های کوچکتر راحتی را از خود سلب می کنید و از سوی دیگر در صورت انتخاب سایز های بزرگتر زیبایی و حالت مناسب مانتو را بر هم می زنید.

 

  • دوام و ماندگاری بالا

با توجه به آن که مانتو شلوار فرم و اداری به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرد، باید نسبت به شستشو مقاومت خوبی داشته باشد؛ زیرا حتی ممکن است در یک هفته چندین بار نیاز به شستشو داشته باشید.

 

  • به روز بودن مدل

شاید در نگاه اول تمامی فرم های اداری به یک شکل به نظر برسند اما طراحی و مدل دوخت آن در زیبایی مانتو شلوار فرم تاثیر بسزایی دارد. بنابراین در هنگام خرید بهتر است جدیدترین مدل های روز را بررسی کنید تا تجربه ی خوبی از خرید برای خود ثبت کنید.

 

  • راحتی و استاندارد بودن

یکی از دلایل خرید مانتو شلوار فرم اداری راحت بودن کارکنان است؛ بنابراین پیش از هر چیزی این پارامتر را در نظر داشته باشید. اگر برای اعضای مجموعه ی خود می خواهید فرم تهیه کنید، بهتر است نظر آن ها را هم بپرسید؛ زیرا مصرف کننده ی نهایی این بانوان هستند و قرار است ساعت های طولانی این لباس را بر تن داشته باشند.

بیشتر بخوانید؛ اندازه گیری مانتو فرم

 

  • رنگ جذاب

معمولا مانتو شلوارهای اداری تنوع رنگی زیادی ندارند و با توجه به رسمی بودن آن ها باید از طیف های رنگی مناسب استفاده کرد. اما در میان همین طیف های رنگی متداول دست شما کمی برای انتخاب باز است. بهتر است با توجه به فصل و دمای هوا رنگ انتخاب کنید. به عنوان مثال در فصول گرم پیشنهاد می کنیم که از رنگ های روشن تر استفاده کنید تا گرمای کمتری به خود جذب کند و بتوانید ساعت های طولانی را با آن سپری کنید.

 

کیفیت مانتو فرم

 

بهترین تولیدی های مانتو شلوار فرم و اداری

 در همه کالاها برند یکی از مهم ترین موارد تاثیرگذار در هنگام خرید به شمار می رود. به دلیل همین اهمیت می خواهیم تولیدی های مشهور و موفق را به شما معرفی کنیم تا با خیالی راحت خریدی برای خود و یا اعضای مجموعه انجام دهید.

 

  • تولیدی باران دخت

برند باران دخت از معتبرترین تولیدی های مانتو شلوار اداری می باشد که مدل های جدیدی را به بازار عرضه کرده است. این مجموعه توانسته با استفاده از ابزار آلات به روز صنعتی و کادری مجرب و کار آمد و بهره گیری از متد های روز دنیا فعالیت خود را در این زمینه ادامه دهد. باران دخت محصولاتی با کیفیت عالی و قیمتی مناسب در اختیار مصرف کنندگان خود قرار می دهد.

 

  • تولیدی ایندو فرم

یکی از معتبر ترین تولید کنندگان انواع مانتو اداری ، ایندوفرم است که با سابقه ی ده ساله ی خود توانسته خدمات متنوعی همچون مشاوره، طراحی و دوخت را به مشتریان خود ارائه دهد و رضایت حد اکثری آنان را کسب نماید. محصولات ایندوفرم نه تنها کیفیت و پارچه ی مرغوبی دارند؛ بلکه طراحان مجرب و متخصص آن مجموعه جدیدترین و زیباترین کلکسیون های اداری را طراحی کرده و به سازمان ها و ارگان های بزرگ و کوچک و فروشگاه های معتبر ارائه می کند.

ایندوفرم

یکی دیگر از مواردی که سبب محبوبیت این برند شده، قیمت های مناسب و بسیار  رقابتی با سایر مراکز است. تمامی محصولات شیک و جدید ایندوفرم در سایت معتبر آن ها درج شده است. در صورتی که قصد خرید اینترنتی فرم اداری را دارید می توانید با مراجعه به سایت ایندو فرم سفارش خود را ثبت نمایید.

 

  • تولیدی عاج

یکی از بهترین برندهای قدیمی که به طور تخصصی بر تولید مانتو شلوار اداری تمرکز کرده، برند عاج است. این برند با 3 دهه تجربه، توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب کند و با ارائه ی مدل های جدید همواره خود را مطابق با تغییرات مد، به روز کرده است. این برند در حیطه ی مانتوهای رسمی نیز فعالیت دارد و می توانید با خیالی راحت از این مجموعه خرید کنید.

 

  • تولیدی رایکا

یکی از تولیدی ها در عرصه پوشاک فرم ادرای، برند رایکا می باشد که در ارائه ی مدل های جدید مانتو شلوار اداری با فرم های ساده بسیار فعال می باشد و در بیشتر فروشگاه های معتبر عرضه می گردد. فرم های اداری تولیدی رایکا به دلیل سادگی در طراحی هایش و جذابیت خاص مدل های آن، مناسب استفاده برای هر شغل و محیط کاری می باشند.

 

  • تولیدی ولیعصر

دیگر برند برتر مانتو شلوار اداری، تولیدی ولیعصر می باشد که مورد توجه بسیاری از کارمندان قرار گرفته است. طراحان این مجموعه نیز سعی بر آن دارند که مدل های فرم اداری را مطابق با مد روز طراحی نمایند. بدون نگرانی و با خیال راحت می‌توان از این مجموعه خرید کرد ولازم به ذکر است این برند در ابتدا با نام ولیعصر بوده و سپس فعالیت خود را با نام السانا ادامه داده است.

 

آیا امکان اینترنتی مانتو شلوار فرم اداری وجود دارد؟

با تغییر تکنولوژی و افزایش اشتیاق افراد برای خرید اینترنتی، برخی از برندها و تولیدی ها امکان خرید آنلاین را فراهم آورده اند. یکی از این برندهای پیشتاز ایندوفرم است که جدیدترین و شیک ترین فرم های اداری را در سایت خود قرار داده است. جهت سفارش به صورت تک و یا سفارش گروهی تنها کافیست به سایت رسمی ایندوفرم مراجعه فرمایید.

تمامی محصولات و مدل های جدید در سایت به صورت دسته بندی شده قرار گرفته اند. تنها لازم است که مدل دلخواه خود را انتخاب کنید و پس از تعیین رنگ و سایز، اطلاعات خود را وارد کنید تا محصول را در محل تحویل بگیرید.

کلام آخر در رابطه با بهترین برند مانتو شلوار فرم اداری

محصولات ایندوفرم دارای گارانتی هستند و دیگر نگرانی بابت کیفیت و بالا بودن قیمت ها نخواهید داشت. حتی فرآیند ثبت نام و استفاده از گارانتی نیز به صورت آنلاین قابل انجام است. داشتن اطاعات مفید از برند ها و تولیدی های معتبر و مدل های محبوب و جدید مانتو شلوار اداری به شما کمک می نماید که انتخابی درست با توجه به ویژگی های فیزیکی خود انجام دهید و رضایتمندی کامل از خرید خود داشته باشید.

از این رو در این مقاله به معرفی برند های معتبر و شایسته در زمینه ی تولیدی فرم های اداری به طور کامل پرداختیم و امید است که توانسته باشیم، شما را در زمینه ی یک انتخاب مناسب و درست یاری کرده باشیم.

 

سفارش مانتو فرم

 

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید