مانتو فرم اداری لباس رسمی خانم‌ها در شرکت و محل کار است و مرغوب بودن کیفیت آن تاثیر مستقیم روی بازدهی کاری خانم‌های شاغل دارد. مانتو فرم اداری در زمان فعالیت شرکت یا موسسه توسط کارکنان برای چندین ساعت پوشیده می‌شود و همین موضوع اهمیت راحت بودن آن را به خوبی مشخص می‌کند.

اگر می‌خواهید ویژگی‌های مانتو فرم اداری را بهتر شناخته و نحوه اندازه گیری مانتو فرم را بفهمید و در نهایت با بهترین راهکار برای خرید مانتو فرم اداری آشنا بشوید، ادامه این مطلب از ایندو فرم را دنبال کنید.

 

ویژگی های مانتو فرم اداری

مانتو شلوار اداری و فرم مانند کت و شلوار مردانه که لباس رسمی آقایان در محیط‌های عمومی است، لباس رسمی خانم‌ها محسوب می‌شود. مانتو فرم در موسسات و شرکت‌های گوناگون با توجه به هویت و نوع فعالیت آنها طراحی یا انتخاب می‌شود و شامل انواع گوناگون، از مدل‌های ساده و تک رنگ تا انواع مانتو طرح‌دار می‌شود. اما در مجموع چند ویژگی مشترک بین تمام مانتوهای فرم اداری استاندارد وجود دارد:

  • کیفیت بالای پارچه از نظر استایل و راحتی
  • دوخت مناسب و حرفه ای مناسب یک لباس رسمی
  • طراحی جذاب و استاندارد مطابق با میزان فعالیت فیزیکی و حرکت خانم‌های شاغل
  • انتقال ارزش‌ها و عناصر هویتی کسب‌وکار

با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها این تصور اشتباه که مانتو فرم اداری همان روپوش یا لباس کاری است که برای جلوگیری از آلودگی و کثیف شدن لباس‌های شخصی استفاده می‌شود تا حد زیادی برطرف می‌شود. مانتو فرم اداری لباسی برازنده و رسمی است که خانم‌هایی که آن را می‌پوشند خود را به عنوان نماینده و سخنگوی کسب‌وکار یا شرکت در نظر می‌گیرند.

 

مدل مانتو فرم

 

نحوه اندازه گیری مانتو فرم

مانتو فرم اداری لباس بلندی است که از شانه و یقه تا زانوی خانم‌ها را می‌پوشاند و با شلوار ست و هماهنگ می‌شود و با عنوان مانتو شلوار فرم هم شناخته می‌شود. این ویژگی‌ها باعث می‌شود جزئیات زیادی در اندازه گیری مناسب مانتو فرم مطرح باشند و نیاز به اندازه گیری بخش‌های مختلف بدن وجود داشته باشد.

در هنگام اندازه گیری بهتر است دقت کنید که متر خیاطی شل یا دارای پیچ خوردگی نباشد و اندازه ها را به شکل دقیق ثبت کنید. خوشبختانه مانتوهای فرم اداری به صورت استاندارد طراحی و تولید می‌شوند و با اندازه و سایزهای مناسب ارائه می‌شوند و با داشتن اندازه مناسب به سرعت می‌توانید سایز مناسب خود را شناسایی داده و در سفارش دادن مانتو فرم لحاظ کنید.

قد مانتو

برای اندازه گیری قد مانتو کافی است فاصله بین سرآستین یا یقه تا زانوی خود را اندازه بگیرید. در بیشتر موسسات و شرکت‌ها مانتو فرم اداری روی زانو را می‌پوشاند اما با توجه به نوع فعالیت ممکن است در طراحی از مانتوهای کوتاه تر هم استفاده بشود.

سرشانه

اندازه سرشانه یکی از اندازه‌های کلیدی در طراحی و تولید مانتوهای رسمی است. برای به دست آوردن اندازه سرشانه خود کافی است فاصله بین لبه سرشانه راست تا لبه سرشانه چپ خود را اندازه بگیرید. مناسب بودن اندازه سرشانه در استایل مانتو اهمیت بسیار زیادی دارد و اندازه تنگ تر باعث چروک شدن و به هم ریختن استایل مانتو شده و اندازه گشادتر باعث افتادگی و ژولیدگی آن می‌شود.

دور سینه

یکی از مهم‌ترین اندازه‌ها در تعیین سایز مانتو دور سینه است. برای اندازه گیری دور سینه کافی است متر را دور برجسته ترین بخش سینه قرار بدهید و اندازه را به دست بیاورید. با توجه به طراحی مانتو فرم ممکن است این بخش از لباس تنگ یا آزاد در نظر گرفته بشود.

دور کمر

در طراحی مانتو فرم اداری دور کمر نقش مهمی در استایل این لباس رسمی زنانه دارد. برای اندازه گیری دور کمر متر خیاطی را دور گودترین بخش بالاتنه خود قرار بدهید و اندازه را ثبت کنید. اندازه درست دور کمر به خصوص برای مانتوهایی که با نوار کمربند ارائه می‌شوند اهمیت زیادی دارد.

دور باسن

اندازه دور باسن در طراحی استایل مانتو نقش بسیار مهمی دارد و یکی از مهم‌ترین بخش‌های اندازه گیری مانتو فرم محسوب می‌شود. برای این کار به راحتی متر خیاطی را دور برجسته ترین بخش پایین تنه خود قرار بدهید و دور باسن را اندازه بگیرید.

بلندی آستین

نیازی به گفتن نیست که بلندی آستین تاثیر عمیقی بر ظاهر و استایل مانتو می‌گذارد. برای اندازه گیری بلندی آستین لازم است فاصله بین شانه تا مچ خود را اندازه بگیرید. اندازه را بلند یا کوتاه نگیرید و برای اطمینان از اندازه درست دست خود را روی برجسته ترین بخش باسن به صورت صاف قرار بدهید و اندازه دقیق را به دست بیاورید.

 

کدام اندازه ها برای خرید مانتو فرم مهم‌تر هستند؟

اگر قرار باشد یک خیاط یا طراح مد مستقیما مانتو را برای شما تولید کند اندازه‌گیری می‌تواند ادامه یابد و شامل موارد و جزئیات بیشتری مانند دور مچ، دور بازو، کارور جلو و پشت، طول سینه و فاصله سینه هم بشود. اما به صورت کلی برای خرید یک مانتو فرم داشتن سه اندازه برای شناسایی سایز کلیدی محسوب می‌شود:

  • دور سینه
  • دور باسن
  • دور کمر

 

سایزهای استاندارد دور سینه مانتو فرم اداری

مانتوهای فرم اداری معمولا در سایزبندی استاندارد از سایز 34 تا 54 ارائه می‌شوند. خانم‌هایی که دور سینه آنها از 82 تا 102 سانتی‌متر است می‌توانند از مانتوهای سایز 34 تا 42 استفاده کنند. سایزهای 42 تا 54 برای خانم‌های شاغلی که اندازه دور سینه آنها بین 102 تا 126 سانتی‌متر باشد مناسب و اندازه هستند. برای مشاهده دقیق اندازه های هر یک از سایزهای استاندارد مانتو فرم اداری می‌توانید به جدول محصولات برند مراجعه کنید.

 

خرید اینترنتی مانتو فرم اداری

 

خرید اینترنتی مانتو فرم

با اندازه گیری سایز خود به راحتی می‌توانید مانتو فرم اداری را سفارش داده و خریداری کنید. مانتو فرم اداری یک لباس رسمی است که در اندازه های استاندارد و شناخته شده تولید می‌شود و در طراحی آن استانداردهای پوشش رسمی خانم‌ها رعایت می‌شود. برند ایندو یکی از معتبرترین برندهای پوشاک فرم اداری خانم‌ها در کشور است که فعالیت خود را به صورت تخصصی در این زمینه شروع کرده است و در ادامه به تولید انواع لباس فرم رسمی اقدام کرده است.

در فروشگاه آنلاین ایندو می‌توانید انواع مانتو فرم اداری، مانتو شلوار اداری، کت و شلوار مردانه، و انواع لباس‌های مزونی زنانه را مشاهده و خریداری کنید. سایزبندی و طراحی تمام محصولات ایندو مطابق استانداردهای جهانی است و بعید است در خرید از فروشگاه آن با مشکلی در سفارش اندازه نامناسب مواجه بشوید.

 

دلایل استفاده از مانتو فرم اداری

مانتو فرم اداری یک لباس رسمی است که در محیط کاری و شرکتی توسط خانم‌ها پوشیده می‌شود و فرق فردی که در محل مسئولیت دارد با مشتری یا افراد ثالث را مشخص می‌کند. مانند انواع دیگر لباس فرم، مانتو فرم اداری برای نشان دادن افراد عضو مجموعه و کارکنان شرکت به افراد بیرونی و جدا کردن آنها از مشتریان کاربرد دارد. خانم‌هایی که مانتو فرم اداری می‌پوشند در محیط مشغول فعالیت حرفه ای هستند و به خوبی با نیازهای مشتریان و پاسخ‌های کسب‌وکار به آنها آشنایی دارند.

بعضی از مهم‌ترین مزیت‌ها و دلایلی که باعث می‌شوند استفاده از مانتو فرم اداری برای کسب‌وکارها جذابیت بسیار زیادی داشته باشد شامل موارد زیر می‌شود:

  • بهبود هویت برند با استفاده از مانتو فرم اداری با طراحی اختصاصی و متمایز
  • تقویت احساس حرفه ای بودن کارکنان و خانم‌های شاغل
  • بهبود اعتماد به نفس کارکنان و متمرکز ساختن آنها روی وظایف حرفه ای
  • افزایش اطمینان مشتریان به مجموعه و برقراری ارتباط راحت تر
  • تقویت روحیه جمعی و احساس مسئولیت خانم‌های شاغل نسبت به یکدیگر و مجموعه

 

سفارش آنلاین جدیدترین مدل های مانتو اداری

کسب‌وکارهای متوسط و بزرگ به خوبی با مزایای مانتو فرم آشنا هستند و از مدت‌ها قبل از آنها بهره برداری می‌کنند. طراحی و تولید مانتو اداری به صورت خرده‌فروشی و تعداد محدود اما باعث می‌شود کسب‌وکارهای کوچک و حتی مغازه ها هم بتوانند از مزایای قابل توجه مانتو فرم اداری بهره مند بشوند. فروشگاه آنلاین ایندو با فروش تکی و تعداد محدود جدیدترین مدل‌ های مانتو اداری به افراد و کسب‌وکارهای کوچک امکان می‌دهد از همان مزایایی استفاده کنند که کسب‌وکارهای متوسط و بزرگ به آنها دسترسی دارند.

اگر می‌خواهید به محیط کاری خود ظاهری حرفه ای تر بخشیده و به مشتریان خود اطمینان بیشتری بدهید استفاده از مانتو و لباس فرم یکی از در دسترس‌ترین راهکارهایی است که همین حالا می‌توانید از آن بهره برداری کنید. خانم های شاغل وقتی مانتو فرم اداری به خصوص با طراحی جذاب به تن می‌کنند اعتماد به نفس بسیار بیشتری پیدا کرده و بازدهی کاری بالاتری ارائه می‌دهند. این موضوع باعث می‌شود خرید مانتو فرم اداری یک سرمایه‌گذاری کلیدی و مهم در هر کسب‌وکاری باشد که خانم‌ها در آن فعال هستند. برای سفارش آنلاین جدیدترین مدل های مانتو اداری کافی است به فروشگاه اینترنتی ایندو مراجعه کنید.

 

جمع‌بندی

این مطلب از وبسایت ایندو به نحوه خرید و اندازه گیری مانتو فرم اداری اختصاص داشت و در آن اندازه گیری بخش‌های مختلف بدن برای خرید مانتو اداری و نکات تکمیلی در مورد سایز مانتو ارائه شد. مانتو فرم اداری لباسی است که خانم‌های شاغل برای ساعت‌های متوالی آن را می‌پوشند و توجه به استانداردهای پارچه، طراحی و دوخت نقش مهمی در عملکرد آن به خصوص در طول زمان دارد.

تولیدی ایندو با تمرکز روی استانداردهای مدرن طراحی لباس رسمی خانم‌ها انواع مانتو فرم و لباس بیرونی خانم‌ها با کیفیت بسیار بالا را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد. برای خرید و سفارش آنلاین جدیدترین مدل‌های مانتو اداری، مانتو شلوار اداری و حتی لباس‌های مزونی زنانه و البته کت و شلوار مردانه با بالاترین کیفیت همین حالا می‌توانید از طریق فروشگاه آنلاین ایندو اقدام کنید.

 

مانتو فرم اداری

 

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید