مدل، رنگ، طرح و تن‌خور زیبای مانتو شلوار اداری مهم‌ترین تآثیر را در استایل کاری شما دارد. یکی از مشکلاتی که خانم‌های شاغل سایز بالای ۴۸ و ۵۰ با آن مواجه هستند، انتخاب و خرید مانتو اداری مناسب است. اغلب مانتو‌های سایز بالا دارای تنوع مناسبی نیستند و مدل‌های آماده نمی‌توانند رضایت بانوان را جلب کنند. ارائه راهنمای خرید مانتو اداری سایز بزرگ به شما خانم شاغل کمک کند.

 

لباس زنانه سایز بزرگ

در تعاریف سایز‌بندی لباس زنانه، معمولا به سایز‌های کوچک‌تر از 42 سایز کوچک می‌گویند. سایز‌های 42 تا 48 سایز متوسط هستند و به سایز‌های بزرگ‌تر از سایز 48 سایز بزرگ گفته می‌شود. اور‌سایز نیز البسه‌ای را شامل می‌شود که مخصوص یک سایز مشخص نیست و بیشتر یک نوع استایل پوشش را در بر می‌گیرد.

 

نکات مهم در خرید مانتو اداری سایز بزرگ

اغلب مدل‌های مانتو اداری عاری از زیبایی، تنوع و خلاقیت هستند. این امر خرید مانتو شلوار اداری شیک و خاص را نا‌ممکن می‌کند. اما اگر به راهنمای خرید مانتو اداری سایز یزرگ توجه کنید به شما نکاتی را می‌گوییم که برای داشتن استایل شیک و منحصر به فرد در محیط کار به شما کمک کند:

  • تشخیص دقیق سایز

  • تشخیص فرم بدن

در مورد متریال و طرح مانتو نکات قابل اهمیت را بررسی می‌کنیم:

  • جنس پارچه

  • مدل و طرح مانتو

  • رنگ مانتو

  • رنگ پوست

مانتو شلوار اداری هم مانند بسیاری از لباس‌های زنانه برای سایز‌های بزرگ تنوع کمتری دارد. اما با کمی توجه به نکات راهنمای خرید مانتو اداری سایز بزرگ، می‌توانید با استایلی شیک در محل کار حاضر شوید.

 

تشخیص دقیق سایز بدن

هر برند و فروشگاهی معمولا جدول سایز‌بندی خودش را دارد. اگر در خرید قبلی از جایی سایز 50 برایتان مناسب بوده است، تصور نکنید در خرید مانتو اداری از فروشگاه‌های دیگر هم همین سایز برایتان مناسب خواهد بود. بنابراین از هر فروشگاه یا برندی که قصد خرید دارید، اندازه‌های دقیق سایزتان را طبق جدول همان فروشگاه اندازه‌گیری کنید. اندازه سر‌شانه، دور سینه و دور کمر را با جدول سایز‌بندی فروشگاه مطابقت دهید.

 

انتخاب مدل مانتو اداری مطابق شکل بدن

تشخیص درست فرم و شکل بدن باعث می‌شود که مدل مانتو را متناسب با اندام خود انتخاب کنید. مطابقت مدل لباس با فرم بدن بهترین شکل ظاهری شما را نشان می‌دهد و رضایت شما را موجب خواهد شد.

 

تولیدی مانتو اداری

 

راهنمای خرید بهترین مدل مانتو اداری

اغلب خانم‌های شاغل که سایزشان بالای ۵۰ است، به‌دنبال خرید مانتوی هستند که سایز بزرگ باشد و به دنبال انتخاب مانتوی با  مدل و طرح مناسب نیستند. داشتن استایل خوب در محیط کاری اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد. در فروشگاه‌های معتبری که طبق سلیقه و نیاز جامعه، خدمات ارائه می‌دهند،  انتخاب مانتو اداری سایز بزرگ، با مدل و طرح مناسب فرم بدن کار آسانی است.

 

تأثیر جنس پارچه در زیبایی مانتو اداری سایز بزرگ

راحت بودن و سبک بودن مانتو اداری در طول ساعات طولانی کار و فعالیت اهمیت زیادی دارد. یک مانتو اداری باید تن‌خور راحتی داشته باشد و چروک‌پذیر نباشد. برای شلوار اداری پارچه‌های نخی مرغوب، بهترین هستند‌ بهترین جنس پارچه مانتو اداری بزیاق ترک، دیپلمات ترک، فیونا و پارچه چهار‌فصل را می‌توان نام برد.

 

ترفندهای داشتن یک استایل کاری شیک و حرفه ای

شما با هر اندام و سایزی که باشید با رعایت نکات اصولی طراحی لباس و ترفندهای مد می‌‌توانید بهترین استایل خاص خودتان را پیدا کنید. اگر خانم شاغلی با سایز بزرگ هستید بایستی مدل، طرح، رنگ و قد مانتو را با توجه به سایز، شکل بدن و رنگ پوست خود انتخاب کنید. با سفارشی کردن مانتو شلوار اداری می‌‌توانید قسمت‌هایی از بدن را که تمایل دارید کمتر یا لاغر‌تر نشان دهید.

 

نکات ویژه راهنمای خرید مانتو شلوار اداری سایز بزرگ

خرید مانتو اداری سایز بزرگ با رعایت برخی نکات باعث می‌شود استایل کاری شما مناسب به نظر برسد. در نظر داشته باشید که برای مانتو شلوار فرم اداری مهم‌ترین نکته تنخور راحت داشتن و سبک بودن آن است. به علاوه مواردی هستند که به استایل شما کمک می‌کنند:

  • ۱. مانتوهای چی که طرح‌هایی با خطوط عمودی دارند، شما را لاغر‌تر جلوه می‌دهند.
  • ۲. اگر در قسمت شکم چاق هستید، مانتو‌های کمر‌کشی یا مدل مانتوی که در قسمت میانی چین هستند یا پلیسه دارند، استفاده نکنید.
  • ۳. مانتوهایی که در قسمت کمر تنگ‌تر و جذب هستند، چاقی شکم را بیشتر نشان خواهند داد.
  • ۴. مانتوهای با فرم راسته، بهترین پوشش را برای شکم ایجاد می‌کنند و بهترین انتخاب برای خانم‌هایی است که شکم بزرگی دارند.
  • ۵. جنس پارچه‌های کشی در مانتو اندام شما را درشت‌تر نشان می‌دهد.
  • ۶. قد بلند مانتو شما را کشیده‌تر و لاغر‌تر نشان خواهد داد.

 

مهم ترین اصل برای خرید مانتو اداری

انتخاب سایز مناسب مهم‌ترین اصل برای خرید مانتو با تنخور راحت و سبک محسوب می‌شود. برای این کار ابتدا سایز خودتان را اندازه‌گیری کنید و سپس با جدول فروشگاهی که می‌خواهید خرید کنید، تطبیق دهید. اعدادی که اندازه گرفته‌اید، فیت‌ترین سایز لباس شما هستتند. میزان راحتی مانتو شما به مقداری بستگی دارد که شما به این اعداد اضافه کنید.

 

خرید مانتو اداری سایز بزرگ از فروشگاه معتبر

داشتن استایل مناسب و در عین حال راحت در محیط کار، به نشاط کاری و آرامش شما در ساعات اداری کمک می‌کند. بسیاری از خانم‌ها به پوشیدن لباس اور‌سایز روی می‌آورند. در حالیکه هستند فروشگاه‌هایی که با رعایت تمام نکات و ترفندهای تناسب لباس اداری و سایز، شما را در خرید یک مانتو زیبا و شیک اداری کمک می‌کنند.

در فروشگاه اینترنتی indoform.com انواع مانتو اداری سایز بزرگ با رعایت تمامی اصول سفارشی‌سازی فرم اداری در تمامی سایز‌ها و تنوع طرح، مدل و رنگ ویژه بانوان شاغل و سایزهای بزرگ، ارائه می‌شود. راهنمای خرید مانتو اداری سایز بزرگ این فروشگاه شما را به انتخابی درست و مطابق سلیقه تان رهنمون خواهد شد.

 

طراحی مانتو شلوار فرم

 

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید