indo-logo
خانه/وبلاگ/
استایل چیست؟راهنمای انتخاب استایل شما

استایل چیست؟راهنمای انتخاب استایل شما

استایل چیست؟راهنمای انتخاب استایل شما
تعداد بازدید :50
تعداد دیدگاه :0
آخرین به روز رسانی :۱۴۰۳/۱/۵, ۱۸:۱۸

استایل چیست و چگونه خاص باشیم

کلمه ی استایل را میشنوید چه چیزی به ذهن شما می آید؟ در اکثر مواقع این کلمه ظاهر و طرز لباس پوشیدن شخص تعبیر میشود. اما باید متذکر شویم که چیزی فراتر از مدل مو و کت مارک شما است.

ابراز احساسات

این کلمه ترکیبی است از روش لباس پوشیدن٬ صحبت کردن٬ حرکات بدن و هر چیز مربوط به شما. پس به بیان ساده٬ انعکاس هرچیزی است که درون شماست.

بیشتر افراد گمان میکنند ما در شرکت ایندو تنها ظاهر بیرونی افراد را بهسازی میکنیم درحالیکه هدف ما کمک به افراد است برای ابراز آنچه درون آنهاست.

بیشتر ما از پیام هاییکه در حال انتقال آنها هستیم بی خبریم و وقتی از آنها آگاه می شویم حیرت زده می شویم.

 

برندسازی شخصیت شما

ساختن یک برند عالی برای خود یک نکته ی کلیدی برای تاثیرگذاری بر دیگران است.

 

 لباس و فشن

با آنکه پوشش شما صددرصد شخصیت شما را نشان نمیدهد اما بررسی ها نشان داده اند که حدود هشتاد درصد تاثیرگذاری فرد در نگاه اول بر اساس پوشش او رقم میخورد. این موضوع  حتی بدون آنکه شما شروع به سخن گفتن کنید اتفاق می افتد.

البته اینکه لباس شما بیانگر احساسات درون شماست به این معنا نیست که هر لباسی را میتوانید بدون توجه به پیام آن بپوشید. فردی را تصور کنید که کت و شلوار اتوکشیده و برازنده ای به تن دارد و به شما میگوید شرکتی چند ملیتی با درامدی میلیون دلاری دارد٬ و سپس٬ شخص دیگری را تصور کنید که با لباسی گشاد و کثیف همین جملات را به شما بگوید. کدام یک قابل باورتر است؟

 

مدل مو و آراستگی

مدل موی شما هم بخشی از ظاهر شماست که مورد قضاوت سایرین قرار میگیرد. معمولا برداشت اطرافیان از مدل موی شما میزان احترامیست که به خود میگزارید و حس احترام و اعتماد بنفس را القا میکند.

 

ارتباطات غیر کلامی

طبق نتایج بسیاری از تحقیقات ۹۳ درصد ارتباطات انسانها غیرکلامی است.

در کنار زبان بدن تن صدا هم بسیار مهم است. شخصی با تن صدای بلند را تصور کنید٬ این افراد معمولا سلطه جو و شخصی قوی و مسلط بنظر می ایند. و بر خلاف آن اگر شخصی صدای اهسته داشته باشد خجالتی و بدون اعتماد بنفس بنظر می آید.

لایف استایل و ارزشهای شما

نحوه ی زندگی ما وابسته به ارزشهای ماست. اگر ماجراجویی برای شما مهم باشد بدنبال فعالیت های پرهیجان می روید و اگر دوستدار امنیت باشید نسبت به این کارها بی میل هستید.

مهم نیست چقدر تلاش کنیم کسی باشیم که نیستیم چراکه در نهایت با کنارهم قرار دادن پازل هاییکه از ما پدیدار میشود سایرین به شخصیت واقعی ما پی میبرند.

به همین دلیل است که باید به همان اندازه که به ظاهرخود اهمیت میدهیم روی درونمان هم کار کنیم.

چگونه بهترین استایل مناسب خود را انتخاب کنیم

در اینجا راهکارهایی ارایه میدهیم تا با کمک آنها بتوانید بهترین ورژن خود باشید

۱.از خود یک پوشه درست کنید و عکسهای خود را جمع آوری کنید.

میتوانید از خود فیلم هم بگیرید٬ این کار به شما کمک میکند به درجه ی خوبی از خودشناسی برسید. بهترین روش برای شروع ساختن استایل مورد نظر خود آنست که دورنمایی از خود بدست آورید.

 

۲. فایل ها را برا دوستانتان بفرستید

عکسهاییکه از خود جمع آوری کرده اید برای دوستان خود بفرستید. از آنها بخواهید دررابطه با شخصی که در عکس میبینند بدون در نظر گرفتن خود شما نظر بدهند. آیا شخصی موفق٬ باهوش و یا جذاب بنظر می آید؟ حتی اگر میتوانید خودتان هم بعنوان شخصی ناشناس درباره خودتان نظر بدهید.

 

۳.نظرات را بخوانید

آیا نظرات با آن چیزی که میخواهید از خود نشان دهید همسو هستند؟ اکنون که از جایگاه خود آگاه شدید میدانید کجا ایستاده و با آن چیزی که میخواهید باشید چقدر فاصله دارید.

 

۴. استایل مورد علاقه خود را یادداشت کنید

اولین گام بعد از انتخاب استایل مورد علاقه خود انتخاب افراد با آن ویژگی ها برای دوستی و همراهی شماست. چراکه شما با هر شخصی رفت و

آمد داشته باشید خواه ناخواه شبیه آن افراد می شوید و آنها افکار و ارزش های شما را تحت تاثیر قرار می دهند.

خبر خوب آنست که حضور فیزیکی این افراد واجب نیست. آنها میتوانند در یک کتاب٬فیلم و یا نوار صوتی باشند.

 

۵. میتوانید یک مربی بگیرید

یک مربی میتواند راه شما را در رسیدن به هدفتان هموار سازد. چه این هدف رسیدن به قهرمانی مسابقات المپیک باشد چه رسیدن به استایل مورد نظرتان.

کارشناسان استایل ما در ایندو همواره آماده مشاوره و همراهی شما در راه رسیدن به استایل مورد علاقه تان هستند.

حالا که معنای این کلمه را یاد گرفتید با انواع استایل هم در بلاگ ما آشنا شوید

منبع : kinowear

مطالب مرتبط

loading