indo-logo
خانه/وبلاگ/
مانتو اداری

مانتو اداری

مانتو اداری
تعداد بازدید :1797
تعداد دیدگاه :0
آخرین به روز رسانی :۱۴۰۳/۲/۲۲, ۱۲:۴۶

مانتو اداری خود را مناسب انتخاب کنید

شیک پوشی و خاص بودن در محیط کار همیشه با خرید مانتو فرم و مانتو اداری گران قیمت و یا رنگ و طرح های عجیب میسر نمی شود. اگر تمایل دارید در محیط کار خود شیک و جذاب به نظر برسید با پوشیدن مانتو فرم اداری و لباس فرم ساده و مناسب با رعایت تمام اصول یک لباس کاری و اداری می توان به راحتی خاص بودن را تجربه کرد.

مانتو اداری در واقع فرم پوششی رسمی بانوان، ویژه اداره ها، شرکت ها، سازمان ها، ارگان های خصوصی، نیمه خصوصی و دولتی می باشد.

رنگ این دسته از البسه رسمی و مانتو فرم، تیره در نظر گرفته میشوند و در واقع این رنگها یک استاندارد جهانی برای پوشش و لباس رسمی اداری می باشند. ترکیب رنگی آنها شامل: رنگ سرمه ای ، رنگ مشکی ، زغالی و طوسی می باشد. البته این موضوع نسبی است چراکه خیلی از شرکت ها بر اساس قوانین و رنگ سازمانی خود اقدام به تهیه مانتو اداری و مانتو فرم خود می کنند.

غالبا انتخاب رنگ تیره بخاطر چرکتابی و عدم نشان دادن کثیفی است، این امر باعث می شود فاصله زمانی بیشتری بین شستوشو یونیفرم شما بیافتد.

این دسته از رنگ ها برای مانتو اداری،  دارای مزیت بسیار خوبی برای ست کردن با انواع لباس ها و اکسسوری های دیگر می باشد.

یکسان سازی در پوشش محل کار باعث گسترش استفاده از  لباس های رسمی برای کارکنان شرکت ها و سازمان ها شده است. اما در نهایت نکته بسیار مهم در پوشش این دست از لباس های رسمی و مانتو اداری این است که شخص با آن احساس راحتی داشته باشد و صدالبته استایل بیانگر شخصیت شما میباشد.

 

 

۸ مدل مانتو اداری جدید تولیدی پوشاک ایندو رو حتما ببینید

مانتو های جدید

باتوجه به اینکه بصورت روزانه از مانتو فرم و تن پوش های رسمی در محیط کار استفاده می کنید، بهتر است نوع پارچه، رنگ و دوخت آن را در کنار راحت بودن در نظر بگیرید. مانتو نباید خیلی جذب و تنگ باشد که راحت نباشید و آزادی عمل را از شما بگیرد. و نباید انقدر گشاد باشد که کل روز مجبور به جمع و جور کردن مانتو مشغول باشید و چهره شلخته ای از شما در ذهن دیگران ایجاد کند.

فصل سرما و گرما را هم باید در نظر گرفت. اگر جنس پارچه ها مصنوعی و غیر نخ باشد باعث ناراحتی پوستی، گرما شدید در فصل گرم و سرمای بد در فصل سرد خواهد شد.

لباس فرم مناسب، دست کم در ظاهر، دلمشغولی های درونی یک زن درباره قدرت و جنسیتش را برطرف می کند. چون که مسئله واقعاً همین است، اینطور نیست؟ پوشش کار برای زنان سخت تر است تا مردان، چون محیط های کاری را هنوز غالباً مردان اداره می کنند، و زنان، که برای به رسمیت شناخته شدن زیر نگاه مردانه رقابت می کنند، باید تصمیم بگیرند چقدر مایل اند که سر کار قدرت داشته باشند. چقدر با انتخاب لباستان به آنها یادآوری می کنید که لباسی که صبح پوشیده اید مناسب است؟ زنان وقتی با تصمیم هایی درباره نوع پوشش مواجه می شوند، مجبورند مدام و صریح این مسائل را بررسی کنند.

در نظر داشته باشید در هنگام خرید مانتو اداری و مانتو فرم حتما فرم و اندام خودتان را مد نظر قرار بدهید که مانتوی مناسب انتخاب و خریداری کنید. در رابطه با شکل اندام و انتخاب لباس مناسب هم قوانینی وجود دارد که ما آنها را در یک مقاله برایتان حمع أوری کرده ایم.

نکات بسیار مهم که در انتخاب مانتو باید در نظر گرفت به شرح ذیل است:

۱. قد مانتو اداری

قد مانتو باید قد شما متناسب باشد پس با در نظر گرفتن قد خود مانتو را انتخاب کنید. اگر چاق هستید بهتر است مانتو اداری با قد بلند بپوشید. اگر قد کوتاهی دارید مانتو با برش های عمودی خرج کار، باعث بلند قدرتر نشان دادن شما می شود. بطور کلی هرچه خطوط عمودی را بیشتر کنید کشیده تر بنظر می آیید.

۲. سایز مانتو

مانتو اداری تنگ انتخاب درستی برای پوشش رسمی شما نیست. کار در هر محیط کاری و شرایط کاری همیشه همراه با فعالیت است حتی اگر پشت میز نشسته باشید یا اصلا فعالیت بدنی نداشته باشید. آنها را مانند لباس رزم در نظر داشته باشید، هر چقدر قوی باشید ولی قدرت مانوور نداشته باشید شما ضعیف هستید. پس لباس کار باید راحت باشد و سایز مناسب داشته باشد

۳. جنس پارچه مانتو

چنس پارچه باید نخی یا حداقل با درصد بالایی نخ باشد. این دسته از پارچه ها باعث ایجاد حساسیت پوستی نخواهد شد و تعریق روی لباس باعث ایجاد بوی نامطبوع نمی کند. چراکه بدن می تواند لابلای بافت پارچه های نخی مانتو نفس بکشد.

پارچه نخی یک خصوصیت دیگر هم میتواند داشته باشد که به کیفیت کار بیشتر می افزاید و آن هم کش دار ( لایکرا) بودنش است مخصوصا کش دو طرفه.

تولیدی ایندو با در نظر گرفتن تمامی موارد ذکر شده و نیاز بازار اقدام به طراحی و تولید مانتو فرم در طرح و رنگ های خاص نموده است. امروزه پارچه های متنوعی را می توان در بازار دید که هرکدام دارای ویژگی های خاص خود هستند. بعضی از پارچه ها به دلیل درصد بالای پلی استر در تماس با پوست بدن ایجاد بوی نامطبوع می کند و همجنین می تواند برای شما مشکلات پوستی ایجاد کند.

۴. رنگ مانتو 

رنگ ها یکی از مهمترین و در عین حال جذابترین بخش انتخاب  البسه و البته مانتو اداری است. هرسال رنگ های جدیدی به عنوان رنگ های ترند سال توسط شرکت های مهم تولید رنگ مانند پنتون اعلام می شوند٬ تلاش ما در ایندو آنست که هر سال از رنگ های روز دنیای مد استفاده کنیم و با ترکیبی از سلیقه ی منحصر به فرد ایرانی و طراح زبردست این برند خانم ناهید هداوند مانتو اداری با بالا ترین کیفیت و زیباترین مدل ها به دست شما هموطنان عزیز برسد. اگر می خواهید از رنگ های سال ۹۹ در ترند امسال آگاه شوید مقاله ی ما را در این مورد ببینید. کارهای جدید ایندو قطعا انتخاب رنگ مدل های بهار و تابستان خود را از میان رنگ های سال  انتخاب خواهد کرد.

 

چند نمونه از تولیدات مانتو اداری ایندو رو ببینید


مانتو اداری : کت شلوار مدل یقه بلیزر


مانتو اداری:  کت شلوار مدل ژیان


مانتو اداری : کت شلوار مدل ژیان با پارچه دیپلمات

 

مانتو اداری:  کت شلوار مدل آستیاژ

 

مانتو اداری:  کت شلوار یقه آرشال

 

مانتو اداری: مانتو شلوار رومنس


مانتو اداریمانتو شلوار مینا


مانتو اداری مدل : مانتو شلوار مدل ثمین


مانتو اداری: مانتو شلوار آرتمیس



مانتو اداری: کت شلوار یقه انگلیس



مانتو اداری: مانتو شلوار مدل ماروس





با توجه به موارد ذکر شده در نظر داشته باشید حتما قبل از خرید و یا اقدام به تهیه مانتو فرم و مانتو شلوار اداری خود جدول سایز گیری و یا راهنمای اندازه گیری مانتو را حتما مطالعه بفرمایید

این جدول تمامی اطلاعات لازم در خصوص انتخاب سایز را به شما دوستان خواهد داد که شامل موارد مثل: قد مانتو ، قد استین مانتو ، سر شانه و … هست. از طریق لینک زیر وارد صفحه جدول سایز گیری بشوید

راهنمای اندازه گیری مانتو اداری

مطالب مرتبط

loading